lördag 19 april 2014

onsdag 9 april 2014

Snart...

Alltså... Det går riktigt långsamt med renoveringen nu om man ska va ärlig. Väntat in bänkskiva, vitvaror och duschdörrar innan man kunnat gå vidare. Av nån anledning har vi inte ens typ STÄDAT för att... Ja vi väntar ju på bänkskivan liksom. Man skyller på vad som helst :)

Nu fick vi iaf ett litet ryck och plötsligt så märker man att det här kommer bli riktigt riktigt bra när det är klart!

Ledig HELA påsken också!!! Gud så jag längtar!

måndag 31 mars 2014

Dags igen...

Denna besiktning. Får se hur det går denna gång :) panikbesöker på sista dagen innan körförbudet träder i kraft... Precis som vanligt med andra ord :)

tisdag 25 mars 2014

Snart så!

Nu är det minsann inte mycket kvar... Eller, vi har inte fått några vitvaror, ingen bänkskiva till köket, ingen rörmokare har varit här och kopplat in rören/vattnet, ingen toalett... Men fan,  snart så :) 

Tv-rummet ät iaf klart :) det gäller ju att prioritera?! supernöjd!!

Före/efter




onsdag 19 mars 2014

Nytt vs gammalt

Konstaterar härmed att det är roligare att va i nya huset än i gamla :)