Så sjukt roligt!
måndag 9 september 2013
fredag 6 september 2013
torsdag 5 september 2013
Jag minns...
Jag minns den tiden då mina små kusiner såg upp till mig... Eller ja iaf när det var jag som var först med allt det coola och nya. Den där tiden när jag var häftig....
Den tiden är så jävla förbi. Numer är jag totalsist med allt. Jag är nästan så sist med allt så det hunnit bli inne igen... Typ som benvärmare på 80-talet och sen comebacken 2006. Jag är så jävla 2006!!! Eller egentligen är jag nog typ benvärmarens 1999, helute.
Det här inlägget skulle inte handla om hur sen jag är egentligen men nu blev det så. Har skrivit allt på telefonen så känns onödigt att radera för det är ju så omständligt att skriva på telefonen liksom. Nu handlar inlägget inte om nåt alls, jag bara skriver... Nåja
Dit jag skulle komma var att Moa, min ena kusin skrivit och tipsat om en låt på sin blogg. Lyssnat på den hela dagen och jag älskar den!!!
Har aldrig hört talas om låten innan... Eller artisten...skräll!!! :)
Nu återstår att se om nån av er inte heller hört den eller om jag är ensammast i världen att vara sen :)
Jobb & nöje
Den här veckan är det fullt upp på alla plan och det känns jättekul! Håller på med hemsidan på jobbet och till helgen blir det avskedsfest för Vanja, födelsedagsfest för svärmor samt att jag ska trycka in en egen födelsedag också. Sköj sköj!
Igår var jag och Karin till Karlstad på stand up. Showen var jättebra men det bästa var egentligen att få lite egentid med Karin, händer inte allt för ofta nu för tiden :)
tisdag 3 september 2013
Present
Satt på kontoret och jobbade med hemsidan idag och då kom en kollega in med en liten present åt mig!
Gissa om jag behöver en sån just nu!
söndag 1 september 2013
Men alltså!!
Har ni sett vilka kusiner jag har? Har ni sett hur sjukt snygga de är??? Har ni sett så otroligt lika vi är??
Vadå inte?
onsdag 28 augusti 2013
Fina vänner!
Nu har jag varit ledig från jobbet en stund. Imorrn bär det av till jobbet igen och helgjobb... Men vem kan ha jobbångest när man får ett sådant sms???
Att ett sms kan göra en så glad ändå :)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)










