Helt sjukt. Vi skulle mötas på wiener kl.13. Jag kommer dit 5 min innan, går in och sätter mig. Ingen kommer. Eftersom jag bytt telefon hade jag inte sandras nummer så försökte skicka på Facebook. 30min senare får jag ett mail där det står "är du påväg". Skickar att jag suttit inne på wiener i 30min. Får tillbaka "jag har stått utanför i 30min" hahaha så sjukt :)
Var jättekul att träffa Sandra igen och få prata lite skit. Fick också ett "jättevackert" kort i julklapp från vår 25-årsfest för några år sen :)
söndag 30 december 2012
Kanonkväll!
Oj så roligt jag hade igår!! Brorsan och hans sambo kom över på lite mat och spelmys. Vi fixade fläskfilé med potatisgratäng och baconinlindad sparris och Örjan och Caroline kom med polkapanacotta - supergott!
Spelade lite spel men fastnade direkt för "ska vi slå vad". Typ en blandning mellan monopol och "vem kan slå Filip och Fredrik", riktigt riktigt kul spel och när brorsan skulle hålla ett tal i en minut utan att staka sig... Om en apelsin?! Ja då dog vi lite att skratt :)
Idag blir det fika med Sandra och slutknåpande av musicquizet till imorrn.
Spelade lite spel men fastnade direkt för "ska vi slå vad". Typ en blandning mellan monopol och "vem kan slå Filip och Fredrik", riktigt riktigt kul spel och när brorsan skulle hålla ett tal i en minut utan att staka sig... Om en apelsin?! Ja då dog vi lite att skratt :)
Idag blir det fika med Sandra och slutknåpande av musicquizet till imorrn.
torsdag 27 december 2012
Mera julklappar
Karin kom förbi med en julklapp åt Hilda och hon är smått galen i den. På Ikea finns gosedjur som ser ut som råttor som blivit Hildas favoriter, vi har säkert 10st liggandes här hemma. En sådan har hon klippt upp och stoppat in typ grisöron och sen sytt igen.
Hilda känner lukten men fattar ingenting så nu går hon runt och bär på den och vet inte riktigt vad hon ska göra :) Martin tycker förstås att det är "sååå synd om bebisen" och att vi måste klippa upp den men jag tänker att hon får fundera en stund till. Får se hur länge jag orkar hålla mig :)
Hilda känner lukten men fattar ingenting så nu går hon runt och bär på den och vet inte riktigt vad hon ska göra :) Martin tycker förstås att det är "sååå synd om bebisen" och att vi måste klippa upp den men jag tänker att hon får fundera en stund till. Får se hur länge jag orkar hålla mig :)
onsdag 26 december 2012
Juldagen.
Nu är set snart dax att återvända till vardagen igen och jag har ingen lust!! Jag skulle kunna ha jul året runt :)
Igår var jag först och firade jul hos farmor och farfar med pappas släkt och därefter var vi till Stjernehallen. Som alltid hade vi det jättebra och min snälla svägerska körde oss sen hem så vi slapp traska :)
Igår var jag först och firade jul hos farmor och farfar med pappas släkt och därefter var vi till Stjernehallen. Som alltid hade vi det jättebra och min snälla svägerska körde oss sen hem så vi slapp traska :)
tisdag 25 december 2012
måndag 24 december 2012
Tradition.
På julaftonsmorgon ska man alltid träna! Iaf har jag och Karin kommit på det. Förra året var vi ute på en löprunda och i år blev det gymmet. Vet inte om det blev så mycket kvalitet på träningen då vi mest satt och beklagade oss för vi var för trötta/svaga/bakfulla (Karin,haha) men varit där har vi :)
Nu inväntar jag familjen som kommer hit vid tolv.
God jul på er!!!
Nu inväntar jag familjen som kommer hit vid tolv.
God jul på er!!!
söndag 23 december 2012
Östmark
Hamnade uppe hos mamma och pappa idag och har hjälpt min kusin att göra slingor i håret. Nu bär det snart hem för lilla julafton!!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
























