söndag 11 september 2011

Jag älskar...

Åh jag älskar min nya boomblaster så mycket att jag har med mig honom överallt. Han följer med på toa, utanför duschen, i sängen... Ja ni fattar. Han är stor men han är lätt och han spelar så högt att allt i hans närvaro vibrerar. Knut heter han förresten.

Jag älskar dig knut.


torsdag 8 september 2011

Kanondag.

Tur att man bara fyller år en gång per år för jag är helt slut :) har fått fantastiskt fina saker och blommor. Lite rörd över alla fina hälsningar och över alla som hälsat på hos mig idag. Är så glad att jag har så fantastiska vänner och en fantastisk familj. Vad gjorde jag utan er?


Finaste elinore.

Hon kom och bjöd mig på frukost! Fick denna fina bild av henne samt ett superfint halsband.

Nu ska jag försöka mig på att baka tårta :)




onsdag 7 september 2011

Veckans uppdrag klara!

Hade aldrig städat bilen om det inte hade varit ett uppdrag, den saken är klar! Blev dock så uppe i varv så nu har jag städat hela lägenheten... Ja förutom toaletten och hallen som Martin skulle ta, eller jag hoppas åtminstone :)



tisdag 6 september 2011

Afrobrallor

Ja men Hur snygga är de inte? Man behöver inte ha någon väska med sig till träningarna... Man kan stoppa allt i grenen bara. Hur smidigt som helst.

Enligt Martin kan man också bajsa på sig utan att det märks. Jag hoppas det är en teori och inte ett påstående från honom.


Uppdrag done...

Två av dem iaf. Hoppsasteg och promenad klar. I morgon ska jag ge kärlek till min bil :)


Nehej...

Jag har tydligen inte ADHD. Jag är helt enkelt bara uttråkad.

Har du? Det är en länk här nere men tydligen syns det bara när man för med pilen över den. Konstigt.

Gör testet här!