Det här med att raka bort ögonbrynen för att rita till dem själv. Mjo, ser jättebra ut?! Eller inte... Men lite roligt för omgivningen.. Fast osäker på om det är meningen med själva grejen?
lördag 8 februari 2014
Men är det möjligt?
Hahaha jag dör. Titta in ögonbrynen :) De här är väl rätt extrema men varför envisas ofta folk med att fylla i sina ögonbryn när de inte kan hålla sig innanför linjerna?
onsdag 5 februari 2014
Egna pormaskplåster
Istället för att köpa (de är ju rätt dyra) så kan man tydligen göra enkelt själv. Fungerade gjorde det dessutom! Se bara till att man låter det torka ordentligt innan man drar av "plåstret"
Blötlägg 1 gelatinblad några minuter
Blanda 1msk het mjölk med gelatinet. Meningen med mjölken är nog mest att det ska smälta gelatinet. Rör runt så gelatinet är helt smält.
Kleta på kletet på näsan. Jag körde på ett par lager så det blev tjockare. Vänta till det är HELT torrt. Dra av. Klart.
Är nog enklare att göra med genlatinpulver (enligt receptet jag hittade skulle man ha 1msk gelatinpulver + 1msk mjölk i ett glas i 10sek... Men utan varesig pulver eller mikro så fick det bli såhär å det funka det med)
Men ja, funkade oavsett :)
onsdag 29 januari 2014
Hämta posten...
-Hilda kom, bli med och hämta posten!
*tystnad
-snälla kom!!!
Går ut själv. Kommer in nu - här fann jag henne!
tisdag 28 januari 2014
Vad vill jag?
Alltså det här med val. Jag vill inte välja! Väljer man så har man liksom valt och har inga valbara alternativ kvar. Valet är liksom valt och det finns ingen återvändo! Fattar ni?
Nu ska köket renoveras och jag har gått från ljust golv med träbänkskiva... Till att nu nog föredra mörkt golv med svart/mörkgrå bänkskiva, gärna i sten. Hej kontrast!! Så tycker jag nu. Hur tänker jag i morgon? Den dagen jag måste välja, tänk om det är en jätteknasig tankedag som inte alls är relevant med de andra dagarnas tankar.
Surrar jag nu eller? Herregud! Jag blir galen på alla val! Här är lite inspirationsbilder just för dagens tankar :)
Helt sjukt.
Att det finns hundar som är så dåligt fostrade!!! Såhär skulle liksom Hilda aldrig göra! Aldrig någonsin. Nej. Nopp. Icke.
Igår snodde hon min bulle när jag inte såg... Men det hör ju inte hit.
måndag 20 januari 2014
torsdag 16 januari 2014
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)













