söndag 18 augusti 2013

Öpp å ner.

När man går typ delad tur och är ledig ett par timmar mitt på dagen men har jobbet långt inne i skogen och därför inte kommer nån vart.... Då brukar jag kolla på en film. Idag bestämde jag mig istället för att testa om jag orkar springa upp och ner i backen. 1,5km nedför, 1,5km brant lutning uppåt. Att stanna är töntigt. Det gick! Dock ångrade jag mig ganska snabbt när jag insåg att jag var tvungen duscha och fixa mig i ordning inför jobbet igen. Nästa gång blir det film :) 

onsdag 14 augusti 2013

Holy moly

Gud så jag blev trött nu. Kört zumba/afro/lite av varje med grupper hela dagen idag. 4 timmars träning satt som en smäck i denna kropp vars senaste månader fått utstå typ 0 timmars träning men dock otaliga vinglas, grillmat och gotterier. Såååå trött på ett bra sätt och Gud så roligt det var!

Måste åka och hämta Hilda hos svärmor och ni fattar inte vad jobbigt det är nu när jag precis lagt mig nyduschad  i soffan. Såhäääär jobbigt.

Härlig känsla att va slut i kroppen... Men nu blev den kanske lite väl sleeeeeten :) 





måndag 12 augusti 2013

Gillar inte att vänta..

Att sitta och vänta på nån är typ det värsta jag vet!

Nu kom Martin. 2 min innan avsatt tid. Jag får ta tillbaka allt :) 

söndag 11 augusti 2013

fredag 9 augusti 2013

Så tragiskt.

Jag och Martin har typ inga kompisar ikväll.... Så nu måste VI umgås med varann. Se så glada vi är. Jobbigt! Vi ses ju varje dag ändå. Lite så resonerar vi, ler och mår allmänt ok denna fredagskväll! 


torsdag 1 augusti 2013

Sorry.

Dåligt med uppdatering men det händer liksom inte så mycket :) var på bredviken och lyssnade på Kristin och Kristian i tisdags - fantastisk kväll! Annars har det mest rullat på, tog en promenad med Vanja idag och var en sväng upp till Östmark och satt och pratade med brorsan några timmar. Alldeles perfekt torsdag :)

Imorrn väntas jobb på dagen och grillkväll :)