torsdag 11 april 2013

Nyttig ommöblering

Flyttade skåpet och gjorde istället en liten myshörna/sittplats. Jag menar, DÄR kommer jag ju sitta ofta.

Men ändå liksom.



Snön är borta!!!

WOHO! Typ sommar. Jag och Hilda tog en promenad tidigare idag, höll på att frysa ihjäl... Men det ÄR vår :)



måndag 8 april 2013

Tappat intresset.

Alltså jag vet inte vad som hänt. Jag har alltid älskat att laga mat, det har varit något av det roligaste jag visste. Nu de senaste månaderna har jag levt halvt på halvfabrikat för det har varit så jäkla tråkigt att laga mat... Och är fortfarande.

Idag slängde jag dock ihop en lasagne. Det var supertråkigt.

Frågan är, varför har jag tröttnat? Vad har hänt och framförallt, hur kommer jag tillbaka?



söndag 7 april 2013

Hemma.

Det var minsann inte allt för lätt att ta sig hem igår. Vårt flyg skulle avgå 19.20 och när klockan var 15.00 kände vi oss rätt klara med affärer och London i övrigt så vi tänkte att vi åker till flygplatsen och äter en god middag och tar det lugnt.

Lugnt fick vi ta det. 19.20 blev försenat med 30min, 45min, 60min och totalt 3.5timme. Det funkar att vänta några timmar men jag blev inte jätteglad när jag insåg att jag skulle va hemma typ 05.00 istället för 01.00 och vi hade 18 mil i bil framför oss... OCH var tvungen att köra inom jobbet för att hämta min bil som stått där eftersom jag blev upphämtad på jobbet när vi åkte. Lycka.

Väl på garedemoen spred sig skräcken när jag inte hittade min väska på 20min... Men nu.NU

Nu är vi hemma, kom hem klockan 05.00 och både jag och Martin nästan kröp till sängen för vi var så trötta.

Har haft det så sjukt kul! Mamma, min moster och kusiner är så roliga att man smäller av! Har handlat för en förmögenhet så idag blir det att packa upp :)











torsdag 4 april 2013

Mysdagen..

Idag har vi mest strosat runt. Varit på MT och fikat i massor. Snart drar vi till puben för en liten runda. Här skulle jag lätt kunna bo!







Det blir bättre och bättre.

Nu har man det bra. Inte nog att man fått några dagar med familjen, nu kom Martin också. Resan är komplett :)

Idag blir det Madame T och mera shopping!





onsdag 3 april 2013

Då var man i London igen!

Jag älskar verkligen London! Har varit här i drygt 1 dygn men hunnit med mer än jag vanligtvis skulle göra på en vecka. Jag och Linn var t.om ute på en pw i morse liksom :)