tisdag 12 februari 2013

Men äää aaaaa aj!

Idag har jag gått omkring som en gammal dam med träben. Allt för att jag drog mig med på Annas träning igår. Ohh My...

måndag 11 februari 2013

En parfym kanske?

Var på kryssning i helgen och stod i kön på taxfreen och kände att "jo men kanske skulle köpa mig en parfym".

30min senare stod jag och velade fram och tillbaka vilken jag skulle köpa. Ett säkert kort eller nåt nytt.. Och kanske framförallt vilken som faktiskt luktade godast.

Kom ut med alla tre. Plus lite annat. Billigt...

fredag 8 februari 2013

Sleten...

Vad gör man när man väl är ledig en fredagkväll? Det kan jag tala om.

Man gäspar i soffan och får sen en chock när man funderar att krypa i sängen men inser att klockan är 19.15. Illa. Jävligt illa.

Hann dock boka klart biljetterna till London så nu har vi alla biljetter till resan. Jag drar dit med mamma, min moster och kusiner en tisdag i april. På onsdag kommer Martin. De andra åker tillbaka fredag och jag och Martin på lördag. Kört enkelbiljetter rakt igenom med olika bolag hit och dit för att få bra flygtider. Priset tänker vi inte på - då får vi bara ångest! Haha. Nu ska det bara bokas hotell så är det klart!

onsdag 6 februari 2013

Ooops

Jaha. Här städar man med musik i öronen och varken hör eller inser att man inte satt i sladden till dammsugaren. Tyckte väl att dammsugaren sög dåligt :)

Gör om gör rätt!

tisdag 5 februari 2013

Home sweet home!

Nu är jag hemma från jobbhelgen. Här ligger jag i soffan. Här tänker jag ligga ikväll. Rör mig INTE ur fläcken!!!

Åhh så underbart!

fredag 1 februari 2013

Plötsligt händer det.

Jag gillar inte vintern egentligen. Jag vill inte säga att jag hatar den men... Eller jo det vill jag.

Men ibland bara händer det att man stannar upp och inser hur fin vintern kan vara, som idag på jobbet tex.

Fast lite sommar vore ju inte helt fel ändå :)











Tralalalala

WOHO det är fredag!!!

Vad ska jag göra???

Jaha. Jobba.

Kul.