onsdag 18 april 2012

Min bästa vän!

Alltså det här är så bra, helt stört bra är det. Jag sover mycket bättre och framförallt är jag så pigg. Jag blir helt lycklig av denna fantastiska produkt. Brukar köra denna kur två gånger per år och blir lika förundrad varje gång hur stört bra den är.

Finns på hälsokosten och kostar runt 270kr. Koncentratet blandas med 1,5liter vatten som man dricker under dagen. Gott är det också!

Hallon-tranbär är min favorit. Ni ska inte köpa äpple som är utan jod... Om ni inte har överproduktion i sköldskörteln eller jodallergi då. Den med äpple är lite klenare och funkar inte lika bra enligt mig.

Spring och köööp!


söndag 15 april 2012

Det här med att jobba helger...

Alltså... Det är inte så rockigt alltså. Eller var det ens någon som trodde det? Nehej. Nä ni har rätt. Det suger lite lite lite. Eller rätt så mycket.

Jag gillar verkligen mitt jobb och egentligen så är helgerna de bästa eftersom man får så fin kontakt med gästerna när man har hand om dom flera dagar i sträck, jag har världens bästa kollegor och på helgerna fixar vi alltid till något extra roligt.... Men... Ja ni fattar. Alla hemma är lediga och hittar på roliga saker och jag är borta. På tisdag är jag hemma och ledig och då jobbar alla.

Ringde Martin nyss och han satt hemma och tittade på en wrestlingmatch med vänner och drack en öl 2,8%. Jag gillar inte öl men just nu känner jag att en 2,8 öl i soffan och titta på en wrestlingmatch vore en perfekt kväll... Så länge jag fick vara med mina vänner.

De som har ett 7-16 jobb borde uppskatta det till tusen!!! Fast ja jag får å andra sidan göra det jag helst av allt vill göra. Synd bara att jag bara skulle vilja göra det vardagar 7-16 :)


lördag 14 april 2012

Fredag den 13:e

Vilken kanondag det var!

Det jag gått och väntat nervöst på nu verkar vara klart så nu ska det bara skrivas på papper så är allt spikar, åh jag är såå glad för det!!

På jobbet igår när jag var på tur med gästerna gick vi en tur som går upp på ett litet berg. Det låg lite snö på vissa ställen och på något sätt lyckades jag gå totalt fel. Helt plötsligt tittade jag liksom upp och insåg att "här har jag aaaldriiig varit förut. Vad gör man då? Man kan ju inte säga till gästerna att "öhh vi är typ vilse". Det fanns en stig iaf så jag fortsatte stigen som om ingenting hänt och kom fram till denna mysigt stuga. Gästerna undrade såklart vad detta var för stuga.... Öhh vad gör man då? Vad säger man? Jag ljög ihop en historia om en gammal dam som fortfarande spökar där och drog på med den ena berättelsen till den andra. Hade jag varit pinoccio hade näsan nått till canadas östkust.... Minst.

Det roliga var att gästerna blev oerhört fascinerande och efter en stund drogs jag också med så jag rent av trodde på historien själv :)

Vitsippor såg vi också. Nu är det vår!!



torsdag 12 april 2012

Gött men...

Helsike så mätt jag är, illamående och tillfreds på samma gång.

Friterad choklad med vaniljglass och nån sirap på. Skitgott men Damn! Riktigt känner hur alla kärl i min kropp täpps igen, haha

Försöker tänka ur vad som kan vara mer onyttit än just detta men kommer inte på nåt.

Nåja gött som tusan var det iaf :)


onsdag 11 april 2012

En "vad ska vi göra"-dag.

Idag har vi gjort mycket... Fast samtidigt ingenting. Dyrt blev det hur som helst :)

Karin kom nertraskandes vid nio så vi åkte till coop och köpte frukost som vi drog till Frida med.

Några timmar senare åkte vi runt och tittade på hus, åkte in till granngården och järnbolaget för att gå runt där och titta på tapeter, golv och annat... Bara för att.

Åkte och skulle hämta lite kläder jag beställt till träningen men eftersom det var lunchstängt så gick vi in på gymmet intill... Slutade med att vi löste årskort.

Åkte hem och skulle bjuda Karin på kaffe men det var slut så det blev wiener istället följt av fattigdom när jag gick lös på träningskläder i butiken intill. Nästan iaf.

Nu håller jag hårt i plånboken och laddar för afro ikväll :)


Väntar fortfarande....

Men Åhhh vad segt det går!!! Varför kan de inte ringa. Jag är skitnervös, Hilda not so much kan man säga.

Dags att gå upp nu, jag och Karin drar på mini roadtripp :)