onsdag 7 december 2011

Äckigaste?

Ja jag menade naturligtvis äckligaste... Har bytt tangentbord på telefonen så därför blir det lite galet.

Men äckigaste, vilket kanonord!!! Det är liksom snäppet värre än äckligt på nåt sätt. Äckigt, rent ut sagt! Typ som en touch av ruttet ägg, i tillägg liksom. Ja ni fattar.

Äckigt va?

Vet ni vad det absolut äckigaste som finns är?

Vet ni?

Det ska jag få be att berätta för er... Det är att äta rå potatis! Karin sa att det var gott och hon åt det på sin potatisdag så varför inte tänkte jag igår kväll när jag fick kvälvningar bara av att tänka på mos eller kokt, stekt eller egentligen vad som helst med potatis men var superhungrig. Jag längtade efter något fresch så att säga. Jag tog en potatis, jag tog en kniv. Skär en liten liten bit och stoppade i munnen.... Sen var jag inte sugen längre....

Jag tror på fullt allvar att Karin lurat mig. Den spjuvern.

tisdag 6 december 2011

Jävla Ulf.

Fattar ni hur tråkigt det är att bara äta potatis en hel dag? Det tror jag inte... Det suger kan jag säga, man är sugen på allt bara för att man inte får. Mos och hemmagjorda chips har jag ätit idag, mmm :)

Karin har varit här så vi har kört igenom en träningsvideo med bollywood. Slitningar, påminde lite om afron :)

Nu ska jag bara köpa en ballong imorrn och hänga den i fönstret så är veckans uppdrag klara, Woho





Potatisdagen...

Den här dagen får jag bara äta potatis... Är redan trött på potatis... Eller Ulf som han oxå kallas...



fredag 2 december 2011

Julkalender...

Fick en trisskalender av mamma och pappa. Hoppas på storvinst :)

Jag fick den igår när jag var hos Karin nå självklart glömde jag den där, NOOOOOOO!

Nu kommer hon säkert sno den. Åker på jobb resten av veckan, julbord för hela slanten!


torsdag 1 december 2011

Svårker är en idiot del 3

Ja vad vore väl en vecka där jag inte kastar lite skit på Svårker? Nu är han dum igen, en idiot, en fullständigt värdelös manick som inte någon kan ha nytta av. Han har gjort det igen. Han vägrar publicera mina inlägg. När jag försöker gång på gång så blir han tillslut så tvär att han låser hela appen och sen kan man inte komma in något inlägg. Hör ni hur jag har det?? Jag har ett problem av rang, jättestort.

Ser nu att han inte publicerat ens uppdragen denna vecka så här kommer de;

* Bär en person på ryggen 300 meter. 
* Gå borejoggen, glöm inte att se extra hurtig ut.
* Intervallträna minst 40 min.

Alla uppdrag är klara för veckan! Kom precis in från en borejoggsrunda/intervallträning. Jag är väl inte dum heller utan slog ihop dem =) Försökte ta med Hilda men efter 10 min så totalvägrade hon (skräll) så fick vända och släppa in henne, suuuuuuuck. Nu när jag kom hem låg hon på rygg i köket och såg allmänt skamsen ut. Då börjar sökandet vad fan hon hittat på nu. Vid datorn hade det stått en godispåse, på golvet så lägligt?! Hon tar aldrig något utan att man sagt varsågod.... Nåja i vanliga fall. Nu har hon smällt i sig typ 200g mjölkchoklad. Idiothund!!! Nu blir jag orolig att hon ska bli sjuk istället. Får väl skylla oss själva att vi satt påsen på golvet men man är så van att hon aldrig tar något. Tur att det var mjölkchoklad iaf, inte så mycket kakao i det... Blir nog dock att hålla lite koll på henne.

Är med i en tävling förresten. En kollega har startat en tävling vem som kan få in flest träningstimmar under december så idag startade det, perfekt att koppla ihop med uppdragen =) Nu är det fullt ös resten av månaden. Har räknat ut att jag borde kunna klämma in iaf 45min/dag i snitt. Det blir drygt 23 timmar det. Det blir tufft kanske... Vi får se då!

Fullt ös medvetslös!!!