onsdag 14 september 2011

Jag är fortfarande inte dum...

Jag hittar genvägar. Har varit med brorsan på bio och skulle upp till honom innan så passade såklart på att ta med lite knäckebröd!

Nu har jag bara en påse kvar så är detta uppdraget avklarat.

Jägarna 2 som vi var och såg var förresten riktigt bra. Nu blir det lite true blood innan John blund kommer och tar mig... Om inte Bill eller Eric hinner före då såklart, man vet ju aldrig.


1/3 gjort!

Bara två kvar.



tisdag 13 september 2011

Vuxenpoäng till mig.

Tager vad man haver i kylskåpet. Blandning mellan kålsoppa och köttsoppa - költsoppa?!

Smakar sådär.. typ... Nästan.


måndag 12 september 2011

söndag 11 september 2011

Veckans uppdrag.




En jellyshot på det.

Mycket godare än man kan tro faktiskt, smakade godis :)

Igår hade jag fruktansvärt kul. Åkte kastrull (lite för mycket) och träffade massa roliga människor. Lovade elinore att vi skulle åka en gång men så köpte vi ett häfte istället med sex turer. Jag var jäkligt snabb att säga att jag inte skulle bära armbandet när jag såg att man skulle det, där går väl ändå gränsen :). Som om det inte är nog med att jag springer omkring på ett tivoli mitt i natten där medelåldern är yngre än mina nagellack jag har i kylskåpet. Jag tar inte på mig ett åkarmband, jag gör det bara inte. Som tur var är inte elinore lika känslig som mig :)

Har precis vaknat och mår toppen, känner att jag måste fira det så drar ner sväng till på Marten och gör av med lite pengar. Ikväll blir det ny dragning :) spenande!